duminică, 19 ianuarie 2014

Despre sală și alți demoni

Știți cum arată un om care vine de la sală?
Uite așa!

Și așa se simte omul muuult timp după. Să luam cazul meu, eu cea care nu am înțeles care-i treaba cu mersul la sală, dar care, din câteva motive, a decis că nu e deloc o idee rea.

Așa deci: după prima primele zile, mi-era greu și să respir. Mă dureau coastele ca după un accident între 2 tiruri, mega încărcate, lovitură frontală și eu între ele. Fix așa. Nici să râd nu puteam că simțeam cum iese una câte una de la locul ei. Mai apoi, picioarele erau într-o semiparalizie și o țineau tot așa. Urcă scările, chin, coboară scările, chin, deplasează-te, chin. Bun, ce fac în situația asta? Merg în continuare la sală, să nu mai mă doară nici picioarele, nici coastele, să pot să râd și să merg normal.

Cred că antrenamentul ideal e să stau în piscină, să înot, alții să se chinuie pe bandă și la pilates, iar eu să slăbesc și să prind forme de alea faine. Din pacate nu prea merge...

Buuun, și se termină antrenamentul. 1 oră mișcare, 1 oră bazin și relaxare. Ajungi acasă. Acolo, dracul ia forma frigiderului. Știi că numai ce ai transpirat de mama focului și ai zis în gând toate înjurăturile posibile și nemernicul de frigider e pe cale să facă totul în zadar. Deci după chinul de la sală urmează chinul insuportabil de a rezista tentației și de a lua cevă de acolo, măcar puuuțiiiiin  că nu se simte. Prima zi frigiderul a câștigat, a doua zi, frigiderul a câștigat, a treia zi, ia de aici fraiere, ha, nu te deschid!

Una peste alta, cu dureri, fără dureri, cu pofte făro pofte după, mișcarea e bună, sală e bună, fitnessul, aparatele, instructorii, tot conceptul e de bine. Într-o lume agitată în care ne fâțâim în mașină și ne dăm jos să ne punem la birou, la muncă, (sunt și excepții), mișcarea, de orice fel, e foarte bine venită. Jogging, bicicletă, sală, aparate, exerciții acasă, nu contează. Faceți! E de bine! Eu încă pot să mai îmi mișc ușor mâinile, dovadă că am reușit să termin povestirea.

Până data viitoare, să citim de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu