marți, 14 ianuarie 2014

Nerecomandat sub 18 ani

Deci Lupul de pe Wall Street, sau Wolf of Wall Street, cum vreti, e fix aceeasi chestie: un film foarte tare. Nu pentru că e cu Leonardo, dar pentru că trec cele 3 ore fără să simți, 3 ore în care nu îți vine să iei privirea din ecran să mănânci nachos (da, eu trebuie să văd  J ), 3 ore cu scene intense de faza tari, sex, droguri,(de unde și restricția de vârstă), comedie, dramă, sus pe  culmi și decădere. Un pachet consistent de film bun, cu actori mișto și da, un Leonardo care face un rol demențial. Chiar nu știu cum naiba a trecut așa repede timpul.
Am văzut și 12 Years as a Slave, bun, dramatic, intens, foarte emoționant, mai ales la final. N-aș putea alege, sunt un must amândouă, precum și multe altele. Un an 2013, început de 2014 plin de filme bune (pentru mine), cu altele care se anunță cel puțin la fel de bune.

Revenind la Lup, o remarcă foarte bună a prietenei mele cu care am văzut filmul. Nu zic multe, dar are legătură cu Titanic, furtună pe mare și cât e Leonardo, Jordan Belford, de bun înotător. Sublim de-a dreptul J)

Aaa, și premiul obținut de Dicaprio la Globurile de Aur, premiu pentru cel mai bun actor, categoria comedie, meritat pe deplin! Acum mai vreau să văd American Hustle (am auzit numai de bine), August Osage County (trailer foarte mișto) și Dallas Buyers Club, care l-a transformat pe Matthew McConaughey, dintr-un tip extrem de sexy, în ceva….well, în conformitate cu boala de care suferă în film. Rol premiat de altfel, la Globurile de aur, cel mai bun actor – dramă. Foarte tare, se pare, și acest film. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu