marți, 14 ianuarie 2014

(Pentru că)… Seriale

M-am apucat de seriale. Bine, nu de acum, de ceva timp, dar acum mi-a venit să scriu. Faină treabă cu serialele astea, cu o mică problemă: mă uit la 3 4 seriale şi baiul e că 3 dintre ele sunt în pauză.
Anatomia lui Grey, pe care l-am văzut over and over again, e în pauză, fix când April (acea speriată şi enervantă doctor wanna be), devenită între timp  femme fatale tre să aleagă între 2 superbi, OMG! #chooseJackson, April, #choosejackson. Deci, serial în pauză...
Mai apoi mă uit la Suits. Adică, omg, din nou. Pauză şi la ăla...
Mai apoi, mă uit la Game of Thrones, evident, pauză de sezon, cică până prin 6 aprilie.
Aşa că am rămas cu ultimul din listă şi m-am apucat de el special când s-a terminat ultimul episod şi cele 3 ale mele intrau, încet încet în pauză. Deci Breaking Bad. Despre ăsta numai de bine, mai ales că nici o şansă să intre în pauză că doar e gata J)
Nu ştiu care a fost problema mea până nu de mult (să zic...2 ani...) de nu m-am uitat la seriale. Ideea e că am pierdut prea multe, prea faine şi acum trag straşnic să le recuperez. Nu îmi recomandaţi de astea cu vampiri că nu-s pe placul ochilor şi inimii mele (am încercat True blood), not my tipe, at all.
Aşa că, dă Doamne să treacă timpul mai repede! Până atunci, frecventez cu fervoare (ppffff) cinematograful, că e plin de filme bune. Today is Wolf of Wall Street day! 
Până la următoarea postare, să citim de bine!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu