joi, 16 ianuarie 2014

Nominalizari Oscar 2013

Cică a fost unul din anii cei mai tari pentru Oscar (2013). Nu pot decât să fiu de acord, pe deplin.

Deci să vedem nominalizările pentru BEST PICTURE (cel mai bun film):



12 Years a Slave, un film emotionant, dramatic, film pe care dacă nu l-aş fi văzut la cinema, cu siguranţă acasă aş fi plâns. Deci, foarte tare! Cu şanse şi la cel mai bun actor (Chiwetel Ejiofor)

Gravity, un film atipic, special, cumva cumva în genul filmului Actorul (alb negru şi mut) care  a câştigat statueta acum vreo câţiva anişori. Un film cu 2 actori de mare calibru, regie tare, poveste wow. Deci, foarte tare! Cu şanse şi la cea mai bună actriţă (Sandra Bullock)
Cu şanse de a câştiga  „Best actress” e şi Cate Blanchett care face un rol FABULOS în Blue Jasmine.

The Wolf of Wall Street, din nou foarte tare, am detaliat într-o postare anterioară. Cu şanse şi la cel mai bun actor (Leonadro DiCaprio)

Captain Philips, suspans, film bazat pe fapte reale, intens, fără americănisme ieftine (te-am văzut, te-am plăcut, te-am f..elicitat, etc). Mi-a plăcut. 

Dallas Buyers Club, Her, American Hustle,Nebraska, Philomena, nu am văzut dar sunt pe listă să le văd A.S.A.P.

Până pe 2 martie, gala de decernare a premiilor, nu pot decât să mă mobilizez şi să văd tot ce se poate. 2014, să ne dai filme bune!





2 comentarii:

  1. Daca Gravitz e un film tare, inseamna ca cinemaul de arta nu mai are nici o sansa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa inteleg ca nu ti-a placut, Anonim? :)
    Mie si s-a parut un film diferit, atipic, mi-a placut. Acum sigur, gusturile si preferintele sunt diferite de la om la om. Multumesc de comentariu si de vizita, te mai astept, daca iti face placere! Doris

    RăspundețiȘtergere