sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Ce mi-a adus mie facultatea?

Am ales o facultate despre care, sincer, nici eu nu auzisem prea multe. Prima dată când am auzit termenul de PR a fost în filmul Sex and the City. Da, exact așa. Cumva, cumva, mi-a plăcut. Mi s-a părut o meserie provocatoare, atractivă, pasionantă, frumoasă. Așa că am dat la CRP (Comunicare și Relații Publice, la Timișoara). Am trăit 3 ani de cursuri, seminarii interesante, profesori amatori, profesori foarte faini și bine pregătiți, colegi faini, seri nedormite în cămine, petreceri multe, sesiune, tradiționalul ”după sesiune mă las de fumat”, aventuri pasagere, prea multă bere și decizii greșite.Într-un cuvât: facultatea. Cam asta a fost, foarte frumos încât mi-a trebuit o lungă perioadă să mă  obișnuiesc cu lipsa ei.  Mi-e dor și acum în fiecare zi!

Ei, ce s-a întâmplat în cei 3 ani și după, aici e partea frumoasă.  Pentru că cei trei ani, pe lângă cunoștințe și un job foarte fain, mi-a adus prieteni. Da, prieteni. Prieteni mulți, colegi de facultate, profesori, colegi de cămin. Cineva mi-a spus, când eram mai mică: prietenii pe care ți-i faci în facultate, sunt pe viață! Nu am băgat de loc în seamă vorbele, însă acum mă gândesc mai bine și tind să îi dau dreptate. Nu știu cu siguranță dacă așa va fi, însă simt că așa va fi! Cred că și peste 10 ani, 15 ani, la bătrânețe o să îi pot numi PRIETENII mei! Prieteni cu care am trăit multe, bune și rele, fericire și tristețe, nunți și despărțiri, copii, depărtări, vise realizate, vise zdruncinate, un tot complet, așa ca prietenia noastră. Sunt mulți? Sunt puțini? N-aș ști să spun. Știu doar că dacă îi sun la 4 dimineața, beată sau cu probleme, fie râd (în primul caz), fie se dau jos din pat și mă ajută (în cel de-al doilea).

Prieteni am! Și ăsta e un lucru fain. Că sunt din facultate, că sunt de la job, că au venit după, că sunt din copilărie, important e că sunt și îi iubesc și-i prețuiesc mai mult decât se pot ei gândi vreodată!


Cred, așadar, că decizia de a urma acea facultate a fost, cu siguranță, cea mai bună decizie din viața mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu