luni, 13 ianuarie 2014

Am avut şi eu un blog şi mi-a dispărut...

Ăsta era titlul iniţial, doar că între timp l-am găsit :) mda, fetele şi tehnica.

Cum l-am "pierdut" şi cum de l-am regăsit? Habar n-am. După luni în care am uitat complet de el (nici nu mă mir că îmi apărea deleted blog când mi-am adus aminte de el), am zis să văd şi eu ce mai face, poate, poate...Oricum,  n-aş fi zis că sunt total pe lângă, deşi am mai făcut eu un update de soft la telefon fără să am backup şi ghici...s-a dus naibii tot. Dar asta e o altă poveste.
Ce treabă am eu cu blogul? Nici asta nu aş putea să spun. L-am făcut acum 100 de ani, prin anul II de facultate, ca cerinţă obligatorie de intrare în examen (printre altele). Idee foarte bună a profului care ştia de pe atunci amploarea pe care o va lua online-ul. Aşadar, din respect pentru omul acela, care avea el un plan cu noi şi din dorinţa de a fi şi eu mai activă, vorba unui prezentator: iată fata, hopa blogul! :)
Aşadar, am blog. Again. Cât mă ţine? N-aş putea să spun. Ideea e că m-a lovit şi acum trebuie să văd cât ce fac cu el. Pentru idei şi sugestii dau la schimb o bere.
Până la următoarea postare, să citim de bine!


4 comentarii:

  1. Draga mea Doris, eu nu pot decât să mă bucur că ţi-ai redeschis blogul (de care nu ştiam până acum), din două motive: 1. pt că ştiu sigur că tu ai f multe de spus despre lumea asta şi de obicei emiţi păreri pertinente :) şi 2. pt că, aşa cum ţi-am mai spus mai demult, mie îmi place cum scrii. Şi cred că trebuie se exersezi asta continuu :) Aşa că o să te citesc cu drag, dar de data asta să nu te mai laşi! La cât mai multe articole frumoase îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. My friend, bine ai venit la mine pe blog :)) multumesc de sustinere. Sper sa ma tina de data asta, deocamdata imi place. Te mai astept pe aici :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi amintesc si acum cate injuraturi a luat profu ala de la mine cand mi-am facut si eu ,,tema'' (blog-ul) si adresa de gmail....nu pot decat sa ii multumesc acum pentru inspiratia care a avut-o...cand m-a lasat balta adresa de Yahoo...cin si-a adus aminte ca are una si de Gmail...me, evident! :)
    In fine, nu despre asta e vorba ci, de faptul ca imi place cum ti-ai ,,rebrand-uit'' blog-ul (imi amintesc cum arata prima data...nu era rau dar, clar ca nu se compara) si, astept sa mai ma delectez cu povestirile tale! Felicitari si la cat mai multe postari!

    RăspundețiȘtergere
  4. :))) Multumesc Adina! Chiar imi face placere sa scriu, ma bucur daca lumea care citeste se simte bine facand-o. O sa continui, m-a prins microbul blogului si cum a zis si Simona mai sus, cam am multe de spus si aici e locatia perfecta :)) Pupici, multumesc de vizita! :)

    RăspundețiȘtergere