marți, 28 ianuarie 2014

A fost odată un om bun

În urmă cu ceva timp, am cunoscut un om și dintr-o dată, viața mea a luat o direcție complet diferită. În urmă cu ceva timp, am înțeles că sunt oameni cu inimă mare, oameni calzi, care fără să te cunoască sunt dispuși să riște, să aibă încredere în tine chiar dacă poate nu meriți. 

Astăzi, vreau doar să îți mulțumesc din suflet pentru încredere, pentru sprijin, pentru certuri, pentru clipe tensionate, pentru momentele în care am crezut că îmi zboară inima din piept de fericire, pentru timpul oferit, pentru sfaturi, pentru tot ce m-ai învățat și imensul regret că nu a mai fost timp să mă înveți mai multe.

Sunt multe de spus,  cuvintele însă  se aștern greu.  
Îți mulțumesc, om bun!

http://www.youtube.com/watch?v=SGlkwKA-t_4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu