joi, 27 februarie 2014

Seara cea mai faină

Nici nu mă mărit, nici nu am botez la copil (că nu am.copil). Dar pentru un disperat, disperată în cazul meu, după filme, apăi noaptea 2 martie îi a mai faină. Este vorba de ceremonia de decernare a premiilor Oscar şi OMG ce filme faine....Le-am văzut aproape pe toate, că noah, ce om nu le vede....şi cu greu aş putea să aleg. Şi cum în fiecare an ce-mi place mie nu prea iese câştigător, zic şi acum preferinţele mele cu scuzele de rigoare actorilor dacă din cauza mea nu câştigă (vă dau o bere oricând ajungeţi prin Timişoara).

La Best Picture, toate-s faine... Am văzut 12 Years a Slave şi deşi toată lumea îl dă câştigător, eu sper să nu câştige! E fain,e bun, dar a fost suficient Django anul trecut...
Lupul e un film aşa de mişto că nu ştiu unde naiba au trecut cele  3 ore, plus că parcă niciodată cuvântul fuck nu a sunat aşa bine. Her e minunat, o dulceaţă de film! Totuşi, pe placul meu cel mai mult şi cel mai mult a fost American Hustle. So, my choice e fix ăsta din urmă!

La Best Actor, sincer, cred că aici toată lumea e de acord că e vremea lui DiCaprio, indiferent de măiestria celorlalţi. Totuşi, cred că şi anul ăsta îl ratează...

La Best Actress, e luptă mare. Mulţi o văd pe Meryl Streep câştigătoare, rolul din Orange: August County e fabulos, însă filmul e şi mai şi! Totuşi, eu vreau Cate Blanchette pentru Blue Jasmine, că e tare simpatică nebuna şi duce tot filmul în spate (părerea mea de amator).
  

P.S Azi avem PRBeta Talks!!! Va povestesc maine ce si cum! J

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu