vineri, 14 februarie 2014

Knock-knock. Who’s there? Valentin! :D

Pentru astăzi, era pregătită o postare despre, desigur, Valentines Day. Dar cum deja de aseară tooooot internetul e plin de asta (ceea ce e foarte bine), am zis că nu mai pun, să măresc lista de Valentines posts. Aşadar, toată pleiada de pro şi contra Valentin rămâne pentru mine J)

De reţinut însă:
  •           aşa cum avem Ziua Copilului, Ziua Femeii ş.a.m.d, de ce să nu avem şi o zi a dragostei?
  •          Românul, norocos din fire, are două: pe 14 şi 24 februarie
  •     sunt voci care susţin că tineretul (şi aici le dau dreptate), a auzit de Dragobete tocmai din cauza Valentinului. True!
  •    Ce nu-mi place? Dulcegăriile ieftine, balonaşele roz şi roşii, inimioare patetice cu I love you şi multitudinea de prost gust. În rest, no problemo!
Până una alta, eu azi merg la sală că acolo ştiu sigur că am loc. Sigur în mall e plin, sigur înverzeşti căutând loc de parcare, sigur în restaurante/birturi nu ai loc, iar ochii mei nu pot suporta explozia de roşu şi roz atât de mult, dintr-o dată.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu