joi, 13 februarie 2014

1 lună de #debunavoiesinesilitadenimeni

Acum exact 1 lună mi-am adus aminte că am blog şi că ce ar fi să îl şi bag în seamă. Acum 1 lună mi-am dat seama că timp am, energie am, dorinţă am, plăcere există, deci de ce să nu fac ceva? Nu e mare lucru, dar aşa începe totul, cu paşi mici.

Azi sărbătoresc 1 lună de scris pe blog, perioadă în care am şi postat, nu ca înainte. Pentru că acest blog există de prin 2008, dar aşa cum l-am început, aşa de repede am şi uitat de el.

Nu promit nimic, dar de data asta simt că mă va ţine treaba cu scrisul.

Până una alta, să citim de bine! Revin mâine cu nelipsita postare de Valentine's Day.

2 comentarii:

  1. La multi ani draga mea! Din nou am probleme cu timpul dar...cand vreau 5 minute de relaxare iti deschid blogu' ca sa mai ma destind cu postarile tale care, ma incanta de fiecare data. Iti doresc nu o luna, nu 1 an, nu 10 ani ci...idei sa umpli cate pagini doresti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Adina draga! :) Ma bucur ca iti place si da, sper sa am inspiratie si dorinta sa scriu cat mai mult! :)

      Ștergere