joi, 13 februarie 2014

Buna Vista Social Club - final de cariera

Nu cred că e trupă/orchestră care să-mi placă mai mult decât Buena Vista Social Club. Sunt absolut FE NO ME NALI! Cântă de când eu mergeam cu cheia la gât la şcoală, de când aveam părul periuţă şi habar nu aveam ce e aia muzică.

Am crescut între timp şi i-am descoperit. Cu părere de rău, prea târziu. Anul trecut, fix de ziua mea, au susţinut un concert extraordinar la Cluj-Napoca, ocazie cu care, i-am putut vedea, pentru prima dată, live! Vă spun cu mâna pe inimă că a fost cel mai frumos cadou din viaţa mea!

Ziua a început aşa: dis-de-dimineaţă, mic dejun acasă cu my friend. Ne-am urcat în maşină şi până să ajungem la Cluj, am făcut o oprire de vreo 2 ore la casa memorială a lui Octavian Goga de la Ciucea. Minunat! Ajunse la Cluj, ne-am cazat, în buricul târgului că doar o dată în an e ziua mea(!!), am mers la un restaurant extrem de mişto şi am mâncat ceva ce nu pot să reproduc (prea complicat, dar din nou !!!, că doar o dată în an e ziua mea). Apropo, am mâncat cea mai bună prăjitură cu zmeură din viaţa mea!! Seara, pline de emoţie, ne-am îndreptat către Sala Sporturilor, la concert. Aici, 2 ore de muzică fenomenală, de dans, de distracţie, o Omara Portuondo INCREDIBILĂĂĂ la cei 83 de ani, pe atunci! Deci cum să ai 83 de ani, să cânţi şi să dansezi, să duci în spate un întreg show? Vă spun, doar pentru asta merită să nu rataţi aşa ceva.

De ce scriu asta? Pentru că Buena Vista Social Club tocmai au anunţat că se retrag în 2015! Vor susţine ultimul turneu mondial numit „Adios”. Cu această ocazie, cei interesaţi îi pot vedea, pentru ultima oară în concert, pe 28 iunie 2014, la Bucureşti. La fix 2 zile după ziua mea de naştere.

Vă recomand cu cea mai mare căldură acest show. E de neratat! Poate, poate ajung şi eu! J

Respect Buena Vista Social Club pentru aşa carieră. Nu am cuvinte destule! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu