joi, 20 februarie 2014

PRBeta Talks

Azi e 20, peste o săptămână e 27. Ce se întâmplă pe 27 va fi ceva fain!
Pentru prima dată voi vorbi public despre ceea ce fac, jobul meu de zi cu zi, plăcerea mea cea mai mare, ceea ce am studiat şi mi-am dorit să şi practic.

Pentru cunoscători, e vorba de PRBeta Talks. Pentru necunoscători, PRBeta Talks e un eveniment organizat de PRBeta care îşi propune să adune la un loc oameni pasionaţi de comunicare, de PR, de advertising, de tot ce e nou în domeniu. Evenimentul care va avea loc pe 27 februarie este la a 4-a ediţie şi deja mă ia cu tremurat din toate alea numai când mă gândesc...Pentru că da, sunt un om foarte emotiv chiar dacă nu pare şi sunt stresată de pe acum. Stresată, emoţionată, dar foarte încântată de ceea ce va urma! Aşa că, cei care veniţi, puţină îngăduinţă, rogu-vă! J

Domeniul acesta al comunicării e atât de vast, de fain, de interesant, de schimbător (mereu apar noi şi noi informaţii) încât nu are cum să nu îţi placă. Sigur că mai am o grămadă de învăţat şi de asimilat, iar ceea ce se întâmplă pe 27 va fi o ocazie pentru mine să mă pun la curent cu noutăţile. Alături de mine vor fi Corina Săftescu de la Ctrl-D pe care am avut-o profă în facultate şi cu care am colaborat la un eveniment al companiei de anul trecut şi Alexandru Bleau pe care abia aştept să îl cunosc.


Participarea la eveniment este deschisă pentru toată lumea, trebuie doar făcută o înscriere în prealabil. Pentru cei interesaţi de eveniment, pentru prietenii care vor să se distreze de mine, vă invit să accesaţi linkul http://prbeta.ro/meetings/ aici găsiţi toate detaliile! Asta era până acum ceva timp, pentru doar la o zi de la anunţarea evenimentului, toate locurile alocate au fost deja rezervate.


Ne vedem joi! J

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu