miercuri, 5 februarie 2014

I wish I was better at telling people how I really feel

Plecând de la această poză vine şi o sinceră destăinuire. 
Pentru că desigur, exact aşa sunt eu. Niciodată, dar niciodată nu ştiu exact să spun ce simt. În rest, îmi merge guraaaa....

Când e vorba de  sentimente în schimb parcă omul nu mai ştie să judece. Şi îmi permit să zic aici omul gândindu-mă că mai sunt şi alţii în situaţia mea. Aşadar întrebarea: de ce avem gură mare şi dăm din ea aiurea şi când e în propriul interes tăcem ca muţii, sau, mai rău, o zicem prost de ne luăm cu mâinile de cap o viaţă întreagă?

Omul e fiinţă raţională, o dă în lături de cele mai multe ori, dar, în final tot fiinţă cerebrală e, care gândeşte, care judecă, care-şi ştie interesul. Logic ar fi să facă, vorba aia, să facem bine ca să nu fie rău, adică să-şi ştie interesul şi să facă tot posibilul să îl îndeplinească. Uneori mi-aş dori să fie un fel de scanner uman, să zică el ce nu suntem noi în stare să spunem, să ne dea de gol emoţiile şi sentimentele. O fi bine, o fi rău, cine naiba mai ştie. Mă gândesc doar că măcar aşa, lucrurile sunt clare: băi, prostule, chiar te vreau, nu vezi?, ţin la tine mai mult decât îţi închipui tu, just friends nu se privesc aşa, şi de astea...Şi cum nu e mecanismul ăsta care să ne dea de gol nu există şi de cele mai multe ori suntem pămpălăi în a ne exprima, rămâne doar cu aş vrea să faci tu primul pas, şi multe „ce ar fi fost dacă...”. 
Poate că teama de a strica ce e deja, este mai mare decât riscul de a  vedea ce poate fi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu