luni, 3 februarie 2014

Concerte

Deci dacă îmi place ceva în viața asa (ok, bine, îmi plac multe lucruri), apăi unul din alea foarte multe...tadaaa....concertele! Aș putea să merg la concerte every day, every night, nu m-aș mai sătura.

În 2013 am ajuns la câteva concerte foarte tari, pentru mine.
-          Total întâmplător, fără plan și fără bilet, am bifat Yanni, în Budapesta. Ok, muzică bună, nu știam foarte multe despre ei.
-          Tot la Budapesta, dar în mai, am fost la unul din cei mai faini interpreți ever: Eros Ramazzotti. Adică prea tare.Ok, și mai fain a fost când a zis de două ori: Buona sera Bucarest J))
-          După o lună, în iunie, fix de ziua mea, mi-au cântat lăutarii. Adică așa le-am zis eu, dar a fost muuult mai bine, 2 ore de Buena Vista Social Club. Magnific. A fost una din cele mai frumoase zile de naștere. Anul ăsta sper să mă prindă în Veneția. Mno...
-          În iulie, a fost un concert-eveniment care a depășit în maiestuozitate, locație, interpretare tot de până acum: Andrea Bocelli, Live in Tuscany. Adică acel concert extraordinar pe care îl face o dată în an, în Lajatico, satul natal, în plin câmp,înconjurat de frumusețea Toscanei.
-          După atâția străini, a urmat un concert frumos Ducu Bertzi în Arad.
-          Finalul de an l-a adus iar pe Bocelli în fața mea. De această dată la Budapesta, în sală, 3 ore de operă, piese celebre de ale lui, invitați. 3 ore de emoție la care a luat parte și mama, pentru prima dată în vizită în Budapesta, pentru prima dată la concert.

Pe listă au fost multe altele. Îmi pare rău că am ratat Folk You de la Vamă și alte câteva altele faine la Cluj. By the way, 2013 a fost anul în care m-am îndrăgostit de Cluj!!!

2014 nu știu ce îmi rezervă, dar începe bine. Cu Alifantis de Dragobete! Frumos, nu? J

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu