vineri, 7 noiembrie 2014

Viața-n birturi

Sunt multe lucruri care îmi plac în lumea asta: mâncarea, să merg la cinema, să mă uit la tenis, să lucrez, să etc, dar, una din activitățile mele preferate este ieșitul la birt. Prin birt mă refer la un local drăguț și decent, nu birt infect unde pute a alcool ieftin și tutun îmbâcsit, nici local de ăla atât de fancy și elegant de ți-e și jenă să intri. Îs câte unii îmbrăcați de zici că merg la nuntă. Nu, îmi plac localurile drăguțe, simple, să fie cosy, așa. Eu le spun birt. Că-mi place mie cuvântul ăsta. Și nici în cluburi nu merg, aș putea ieși pă hevăn și în altele de această categorie doar obligată de circumstanțe, gen ziua cuiva. Altfel...noa pe mine nu o să mă prinzi acolo că nu-mi place. Dar deloc.


Așa, și-n birturile astea aș sta nonstop. M-aș duce în fiecare seară, mi-aș lua un prieten, sau mai mulți, ne-am pune la un ceai de cireșe și am povesti. De tot felul, chestii inutile, probleme sentimentale, planuri de viitor, concedii, vecina de la 2, am vorbi de toate și despre nimic. Asta aș face în fiecare seară și zău că n-aș mai vrea nimic altceva. Stați liniștiți, nu se întâmplă și am renunțat de mult să cred că s-ar mai schimba ceva în sensul ăsta. Ziceam doar că mi-am găsit activitatea preferată. 


Foto: Facebook The Happy Page

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu