marți, 4 noiembrie 2014

Colegi faini și oameni minunați

Ziceam eu câteva postări mai devreme că eu nu lucrez. Apăi să știți că tot așa a rămas, eu nu lucrez că-mi place de mor ce fac și atunci....toate bune pentru mine.

Venind la birou, se întâmplă ca uneori să ajung prima, să descui partea noastră din spate, să aprind lumina, să pun de cafea, să închid/deschid geamul, de astea de birou. Astăzi, în schimb, Mandero era deja aici. Mandero e colegul meu drag și prieten bun care cred eu că-mi va rămâne aproape mult timp de acum înainte. Eu tot îi zic că îl voi pune entărteinăr la mine la nuntă. El încă nu crede.

Na, și astăzi, cum discutam noi așa, Mandero începe și-mi recită:.

Sunt o fată ca oricare
N-am nimic deosebit
Părul, negru la culoare
Zâmbetul, obișnuit
Dar mi-e plină inima
Dornică de dragoste
Dar nu e a nimănui
Zău, a nimănui nu e!

Cum să nu-ți placă să vii la serviciu? J


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu