duminică, 23 noiembrie 2014

If we burn, we all burn together!

Cine e fan The Hunger Games știe ce e cu replica de mai sus. Cine nu, well, ar fi bine să se pună la zi cu acest film.

Când a apărut prima dată The Hunger Games și am auzit despre ce este am refuzat să îl văd, mi se părea o prostie și nu am vrut să văd filmul. Pățesc de astea. Nu, nu am văzut nici Avatar, nici Stăpânul Inelelor...

Așa, și într-un moment de cruntă plictiseală, când aparent nici un film decent nu se afla pe net și nici un serial nu mă mai atrăgea am decis inevitabilul: să văd și eu The Hunger Games și care mama naibii e toată vânzoleala cu filmul ăla. Și m-am uitat. Și atât de tare mi-a plăcut încât l-am văzut de două ori. Atunci mi-am zis iar, ptui, Doris, proastă mai ești! Și nu îmi doream nimic mai mult decât să treacă anul să apară partea a 2-a.

Aseară am vizonat și partea a 3-a din filmul The Hunger Games care va avea o continuare anul viitor, atunci punându-se stop definitiv filmului (sad face). Acest Mockingjay este atât de intens, pentru mine, că am fost șocată când s-a terminat. Inițial am crezut că s-a blocat filmul, că e ceva eroare de la cinematograf pentru că aveam senzația că abia trecuse jumătate de oră. Mi s-a părut mai captivant decât partea a 2-a, sau poate doar l-am așteptat eu prea mult.

Denumirea acestei a 3-a părți îmi place exterm de mult. Auziți ce fain sună Mockingjay. Traducerea în limba noastră mi se pare în schimb cât se poate de hidoasă: Gaița Zeflemitoare. Mockinghay – Gaița Zeflemitoare, Mockinghay – Gaița Zeflemitoare. Serios acuma, ziceți și voi?

Jennifer Lawrence face din nou un rol senzațional. Fata asta are abia vreo 24 de ani. Filmul pentru care ea a luat Oscarul, Silver Linings Playbook nu mi-a plăcut foarte tare, în schimb, în The Hunges Games i se potrivește mănusă și nu îmi imaginez acum altă actriță pentru acest rol. Ești colosală, măi fato! Spun cu mâna pe inimă că la ora actuală e actrița mea preferată (iartă-mă, Keira Knightley).
The Hunger Games: Mockingjay 1 e presărat de replici mișto:

-          If we burn, you burn with us!
-          Its the things we love most, that distroy us!


Și da, m-am hotărât: când mă fac mare,  vreau să fiu Katniss Everdeen!
foto> imdb.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu