luni, 3 noiembrie 2014

Nu cred în „nu am timp”!

Pentru cine nu mă cunoaște, există o expresie pe lumea asta în care eu nu cred absolut deloc. Dar deloc! Nu știu cu ce argumente ar putea să vină cineva să mă convingă că bah, io chiar n-am timp. Eu cred cu tărie că e vorba de priorități, cum aranjezi lucrurile să ai timp pentru toate. Știu persoane care au job normal de 8-10 ore pe zi, sunt căsătorite, deci hop și un pic de treabă prin casă, apucă să facă și sport și să mai și citească două rânduri, sau să iasă la film sau la o cafea cu prieteni. Evident, nu în fiecare zi. Așa că eu, când aud nu am timp, well...nu cred o iotă. Timp există întotdeauna, mi se pare scuza cea mai potrivită să te scoți. Ai vorbit la....? Nu am avut timp. Ai fost la....? Nu am avut timp. Vrei să....? Nu am timp. Din nou, așa ceva nu există. Azi nu ai timp, corect, dar toată săptămâna ce Doamne iartă-mă păzești?


Eu sunt Doris, am 26 de ani și 4 luni și nu cred în nu am timp! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu