joi, 27 noiembrie 2014

Auziți, nu vreți să scoateți mingea din jocul de tenis?

Am citit zilele trecute o știre și am sperat din suflet că e o glumă. Azi a apărut din nou și încep să cred că e pe bune.

Concret. Anul următor, doi jucători din tenisul masculin vor juca o partidă demonstrativă de tenis după reguli noi. Niște băieți, din plictiseală cred, s-au gândit ei așa că băh, hai să facem ceva și s-au apucat să schimbe regulile în tenis. Mai exact, la meciul din ianuarie 2015, Federer și Hewitt vor juca un meci care seamănă cu ce vreți voi, numai cu tenis nu:

-          Partida nu se va încheia la 6, ci la 3 (fucking pe bune??). Dacă cumva e 3-3, se va disputa un tie-break. Adică nu mai 7-6, ci 4-3
-          Când se ajunge la tradiționalul 40-40, nu mai trebuie ca un jucător să câștige două puncte consecutiv, prima minge câștigată de un jucător echivalează cu luarea game-ului.

După cum am spus, e un meci demonstrativ și se testează doar, nu înseamnă că se va fi juca așa de acum înainte. Mă îngrozește gândul că cineva s-a putut gândi la așa ceva, mi se pare o tâmpenie  și dacă se va pune în aplicare ar fi bine să-i schimbe denumirea jocului pentru că e o rușine să numești tenis așa ceva!

Ca o ultimă remarcă, cei doi jucători din meciul demonstrativ sunt de acord cu noile reguli. Fără supărare, stimabililor domni Federer și Hewitt (Federer, dude, I like you), aveți trecut bine  de 30 de ani. Sigur, sunteți numa buni cum s-ar zice, dar în tenis, dragilor, sunteți cam bătrâni! Iar Hewitt săracul e scos bine din top de ani de zile.

Deci NU, vă rog eu NU! Lăsați tenisul așa cum e el, că multe nu mi-au mai rămas, nu-mi distrugeți și sportul favorit!

Semnat,

Un susținător înfocat al tenisului frumos, jucat cu egalitate și avantaj, cu cel mai bun din 6 game-uri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu