miercuri, 11 februarie 2015

PRbeta number 5

Și cum stăteam eu așa pe net, hopaaaa: postare pe Facebook, pagina PRbeta. Era anunțul pe care îl așteptam încă de anul trecut din mai și se referea, evident, la minunatul eveniment pe care îl organizază fetele astea și echipa lor de voluntari: Conferința PRbeta.

Despre ce a fost anul trecut am vorbit, scris, mai bine zis, pentru că au fost 2 zile atât de intense cum nu am crezut că pot trăi vreodată, 2 zile în care am cunoscut oameni minunați, m-am simțit onorată să le văd ”în carne și oase” pe Monica și Oana de la The Practice și să și pot schimba două vorbe cu ele, să aflu lucruri noi și de ce nu, să-mi fac prieteni și amici cu care, daaa, m-am mai văzut de atunci. Unde mai pui că mi-a și făcut Flavius ceva poze care tare bine arată.

Așadar, nu știu voi ce faceți anul ăsta, dar eu pe 13 și 14 mai voi fi cu siguranță la Conferința PRbeta. Nu o să înșir aici zeci de motive pentru care ar trebui să participați, vă spun doar că, dacă într-adevăr sunteți pasionați de comunicare, PR, online, digital, e un eveniment care nu trebuie ratat, dacă vreți să vedeți speakeri de calitate cu super awesome campanii la activ, e un eveniment care nu trebuie ratat, dacă vreți să vă întâlniți cu oameni mișto, e un eveniment care nu trebuie ratat, pluuus, foarte important, susțineți un eveniment făcut în Timișoara, pentru Timișoara, timișoreni și nu numai. Eu atât am avut de zis! Eu mă duc!


Fiți cu ochii pe pagina de Facebook Prbeta, pe site-ul oficial. Fetele promit nume noi pentru conferință în fiecare săptămână. Sunt entuziasmată, v-ați prins! .
* poza e luata de pe site-ul oficial, au bannere multe si faine ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu