duminică, 22 februarie 2015

Are we gladiators or are we bitches?

E un film serial care se numește Scandal. Ca de obicei, mie trebuie să-mi toace cineva nervii din cap până să și execut. S-a chinuit Sofia cu mine să mă uit la filmul ăsta și eu nu și nu. Cumva, din lipsă de altă activitate și din maximă plăcere de a viziona filme am zis hai să văd care e ”jmecheria”. Și mare șmecherie e pentru că m-a prins filmul ăsta ceva incredibil. Primele 3 sezoane le-am mâncat efectiv, și rula episod după episod. Mai greu îmi este acum când trebuie să aștept să apară episod nou. Sunt la zi. Ei și după ce am vizionat și episodul din săptămâna aceasta deși începutul sezonului 4 mă cam enervase, iar m-a prins și nu mai am răbdare până peste două săptămâni, am și tras niște concluzii.

SPOILER ALERT!


După ce Olivia este răpită și recuperată (am scris spoiler alert, da?!) multe mi-au trecut prin cap, începând cu: băi ce tare e să te iubească unu în halu ăla încât să meargă la război pentru tine. Bine vorba vine să meargă, că el e președinte, deci ați înțeles voi, sau, băi, ce tare e să ai prieteni care să facă absolut orice, dar absolut orice să te aducă înapoi acasă. Noa și cum nu am nici iubit președinte și nici nu cred că o să am în viața asta, în caz că voi fi răpită, nu pot decât să sper că am prietenii potriviți.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu