marți, 24 februarie 2015

Planuri

Nici anul ăsta socoteala de acasă nu se potrivește cu cea din târg. Sau cum naiba e vorba aia...

Cred că la Tomata citisem pe la începutul anului că dacă vrei să îl faci pe Dumnezeu să râdă, fă-ți planuri. Băi, superbă expresie! Noa, și bag seamă că fix asta am făcut....Că am tot dat-o eu prin ianuarie cu planuri de călătorie and shit și nu se prea pupă. Gen, probabil nici Veneția nu mai apuc să o văd, nici Belgia, posibil nici marea. Cumva, a apărut în grafic Germania (bătută în cuie) și lista rămâne deschisă.  De fiecare dată când mă apucă visatul, brusc îmi aduc aminte de expresie, zâmbesc și o las baltă.

Unde mai pui că iar am fost eu cu gura mare și v-am înșirat la câte concerte mă duc eu. Vezi aici. Numai că, din nou, l-am făcut pe Dumenzeu să râdă că nu se prinde de mine nici un concert... La Emeric Imre rezervasem masă, adun trupă și când ajung acolo, ce să vezi...NU AM REZERVARE! Omuleții de la The 80s nu m-a prea băgat în seamă, deci și prin urmare, nu a avut fata masă...Not nice people, not nice că-s chiar fan și-mi place birtul vostru.

La Byron nu am ajuns că nu am mai avut cu cine, iar la Feli, well, la Feli am fost suficient de dobitoacă încât să nu mă grăbesc cu rezervarea și....ce să vezi... nu mai sunt locuri.

Așa deci, planuri...

4 comentarii:

  1. La mine lista de planuri functioneaza mai mult ca un to-do list decat una de dorinte. si-atunci fac tot ce pot sa le indeplinesc. si uneori merge. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, buna abordarea asta. Trebuie sa o incerc si eu :) poate da rezultate mai bune. :)

      Ștergere
  2. Hai ca la mine ajungi....e clara treaba (sa spun sper sau nu mai e totusi nevoie?)!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E batutata in cuie! :) La mine ajung sigur si cu foarte mare drag! :)

      Ștergere