luni, 9 martie 2015

Surprize dulci și neașteptate!

Acum ceva timp am văzut pe Facebook niște ”pachețele” ambalate super drăguț. Nici nu mi-am bătut capul ce conțin, mi se păreau foarte simpatice și mă gândeam tare inventiv a fost omul ăsta.

După ceva timp, am văzut pachețelele aste super cute la un magazin din mall. Ce-aveți aici, zic? Ciocolată, îmi răspunde tanti. A naibii treabă, m-am gândit, ia să studiez eu puțin. Și m-am dat pe domnul Facebook, am găsit pagina lor, Vreau Atenție și m-am delectat cu minunatele lor ambalaje. Recunosc, nu consumasem ciocolata, nici nu sunt un mare fan dulce, însă ambalajele sunt absolut delicioase. Tare am apreciat găselnița cu designul.

Astăzi, primesc un colet, ambalat frumos, într-o folie gri. Flori n-au cum să fie, m-am gândit. Deschid super entuziasmată și ce să vezi: 3 atenții J Și m-am bucurat ca un copil mic pentru că cineva s-a gândit la mine și a vrut să-mi facă ziua frumoasă.  Nu am deschis încă ciocolatele, parcă mi-e milă așa să le desfac. În caz că aveți vreo zi de naștere, doriți să faceți o surpriză cuiva, sau să îi transmiteți unui prieten că îl apreciați, vă recomand cu căldură ciocolata Vreau Atenție. Nici măcar nu trebuie să fie fan cicolată respectivul/respectiva, la ce ambalaje drăguțe au, sigur nu dați greș.


Asta am primit eu. 






Mulțumesc dragă Corina! Mi-ai făcut ziua mai veselă și mai dulce! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu