marți, 21 octombrie 2014

Eu nu lucrez

Sigur ați auzit expresia aia cu ”dacă faci ce îți place nu va trebui să lucrezi o zi în viața ta”. Well....cred că sunt norocoasă pentru că pot spune, cu mâna pe inimă, că eu nu lucrez. Eu fac ce îmi place, în proporție de 80% și recunosc, sunt tare norocoasă. Îmi place să mă trezesc dimineața să o iau către serviciu, să fac lucruri interesante, singură și în echipă, să ne jucăm să facem lucruri frumoase pe placul majorității. Îmi place să mă prindă ora 19 la serviciu și îmi pare rău de fiecare dată când plec exact la ora 16.30. Mi  se pare foarte trist că nu am mai multe de făcut să plec acasă la lăsatul serii. Eu mă bucur de fiecare oră petrecută peste program, îmi place să lucrez seara de acasă, să urmăresc în weekend ce se întâmplă în online, nu îmi închid niciodată telefonul și sun mereu la apelurile ratate.


Eu nu lucrez. Eu mă joc. Cred cu tărie că lucrurile interesante, creative, frumoase, îndrăznețe se fac din joacă, din pasiune, din elan, din zâmbet, din devotament! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu