luni, 11 august 2014

Fă, iubi!

Cea mai frumoasă surpriză a weekendului care tocmai a trecut poartă numele Florin Chilian. Îl știam doar de la Tv, youtube mai exact, însă la Gărâna Folk am avut ocazia să îl ascult pentru prima dată. Și tare mi-a plăcut. Calm, cald, agid, tranșant, sensibil, mai puțin sensibil...a fost o oră în care nu am simțit cum a trecut timpul și pot spune, cu siguranță, că a fost momentul meu preferat din festival.

Numele mari, Baniciu, Bertzi, Alifantis, Vintilă au fost și ele la înălțime. Au trecut anii și se simte, dar plăcerea de a le asculta muzica este la fel de mare și cred că va crește pe zi ce trece pentru că, pe butuci în Poiana Lupului, constatând că vârsta e undeva 60+, există mari șanse ca, o dată cu plecarea lor, să moară folkul. Pentru mine cel puțin.

Deci foarte bine la Gărâna Folk, dar m-au apucat tristețile la gândul că...timpul fuge și folkul nu prea are urmași.

Ce a mai fost interesant la Gărâna Folk... prima sedința de fotoshooting pe care am avut onoarea să o fac. Am găsit un nou prieten acolo, fotograf extrem de talentat, care m-a făcut să mai vreau să pozez, cu toate că mie nu îmi place deloc să mi se facă poze. Și am vreo 160. Un mic exemplu aici, alături de my friend și artistul vieții mele: domnul Nicu Alifantis!
foto: Sergio Morariu

O las și pe iubi aici



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu