marți, 26 mai 2015

12 ani de prietenie și cam tot atâția de tradiție

Lung titlu, Doris...

Poate știți deja, sunt mare fan Eurovision, cum sunt mare fan Oscaruri. Da, e o porcărie, se votează geopolitic, țara x nu ne dă niciodată puncte, e făcătură și așa mai departe. O fi și așa, nu zic, dar eu rămân la ideea mea, posibil greșită, dar, dar, dacă ai piesă bună, apăi iei și voturi. Vezi cazul Sistem cu Luminița Anghel, Paula Seling și Ovi, Trăistariu. Dacă te duci să faci turism, well....

Nu despre asta e vorba. Da ba, și despre asta e vorba. Tare sucită sunt azi.

În ultimii 10 ani nu știu să fi ratat vreo ediție. E fapt, ba da, una singură că eram la o zi de naștere. Și în acești 10 ani de #nufacnimicpentrucaeeurovisionul, există o tradiție care sper să existe cât va exista și acest concurs: la Eurovision mă uit cu Zlati! Zlati e o fată, prietenă cu mine de muuuulți mulți ani, să fie vreo 12 și an de an, în finală, dacă nu putem fi fizic împreună, ne dăm mesaje de se blochează naibii telefonul și se bucură toți operatorii. Anul acesta, după cum am stabilit cred că de juma de an, am mers la ea acasă. Vreo 90 de km, dar te mai uiți? Eurovision, tati! Și ne-a plăcut! Mult de tot ediția din acest an. Și, surpinzător, ne-au cam plăcut aceleași piese. O singură mare ”ceartă” am avut pe tema Spaniei. Super piesă pentru mine, porcărie pentru ea. Fato, nu ești pe treaba ta.

Și da, la anul e iar finală în Suedia, și da, la anul voi fi probabil tot la ea, vom mânca în disperare chipsuri, semințe și orez cu lapte, o să ne fie rău, vom comenta fără încetare (nu vreți să știți ce gură avem când e vorba de criticat) și ne vom enerva la final din cauza rezultatului. Eu refuz să ascult piesele dinainte tocmai din acest motiv: că prind drag de o piesă și ajunge pe locul 20. La anul intenționez ca în momentul în care începe jurizarea, să sting televizorul și să dorm!



foto: lovemymusic2468.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu