duminică, 19 aprilie 2015

Câteva filme IX

Focus – film american, comedie, puțin suspans, puțin tras de păr. E de văzut cu gașca într-o seară de weekend și de mers după la bere. El e un ”infractor” de primă mână. Ea e o novice care tot ce vrea e să învețe să fure portmoneele oamenilor. Se îndrăgostesc, se duelează pe parcurs ca la final, să rămână împreună. Că doar  e film american. Nu insist mult pentru că următorul e mai pe placul meu.

Grand Central – tare mult mi-am dorit să văd filmul ăsta, din două motive: 1 – e cu Lea Seydoux. 2 – a fost aplaudat la Cannes minute în șir în picioare. Să le luăm pe rând.

Pe Lea Seydoux am descoperit-o acum vreo doi ani în filmul care a și luat marele premiul al Festivalului de la Cannes. M-am dus la film doar pentru că era super controversat și am vrut să văd ce e cu vâlva aia. Și de atunci, cu mâna pe inimă, e filmul meu preferat. Se numește La vie d/Adele. Dacă nu l-ați văzut, vi-l recomand cu cea mai mare căldură. Atenție, însă. Dacă sunteți pudici mai bine nu.

Cât poate fi de tare încât să-l aplaude un renumit festival minute în șir după încheiere?
Well, Grand Central e o poveste complicată de dragoste între un tânăr muncitor la o fabrică și viitoarea soție e colegului și prietenului său. Dacă sunteți fan filme americane nu vă bateți capul cu ăsta că nu o să vă placă. Dacă apreciați cinematografia europeană, atunci vi-l recomand. E bun!



Desigur, nu se abandonează serialele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu