marți, 23 decembrie 2014

Secret Santa blogăresc

Vă spunem în postarea anterioară că până acum nu mai făcusem Secret Santa. Ei bine, anul acesta am avut parte de 2 astfel de evenimente și la ambele m-am simțit extraordinar.

Vă scriu acum despre Secret Santa number two, cel pe care l-am avut cu bloggerii din Timișoara vineri seara, în 19 decembrie, mai exact. Când s-au tras la sorți persoanele pentru care trebuia să fim Mosh am avut o mică problemă în ideea în care nu cunoșteam persoana respectivă. Pot doar să sper că i-a plăcut micul meu cadou. J


Pe mine nu știu cine m-a ”cadorisit” (i hate this word), dar a fost foarte inventiv și mi-a plăcut. Unde mai pui ca a fost împachetat în vreo 5 hartii, deci am avut ce desface:




sărăriță galbenă (culoarea mea preferată), o chestie de pus piper (care e denumirea exactă??) albastră, un magnet de frigider om de zăpadă și un ornament  de brad. Toate și-au găsit locul la mine acasă. Mulțumesc frumos, Secret Santa!

În rest, lume multă și faină, mâncare excelentă și bere pe măsură. Ne-am petrecut la Curtea Berarilor Timișoreana – La Fabrică – și a fost minunat pentru că cei de acolo sărbătoreau un eveniment important pentru ei și anume 2 ani de când s-a deschis locația respectivă. Mai fusesem acolo în urmă cu câteva luni, tot la un eveniment, dar e o locație de luat în seamă când vreți să stați la o bere bună cu gașca. Unde mai pui că am și primit o ditai halba de bere plus un tricou cu Susținător al ieșitului la bere.
cu Oana


Să nu uit, desigur că nu au lipsit colindătorii dn acea seară, o trupă seroasă de copii mai mici și mai mari au cântat, au dansat, iar noi cântam în rând cu ei și aplaudam. După aceea ne-am fâțâit pe scaune pe cover-urile cântate de AM Band.

Mi-a plăcut tare mult Secret Santa blogăresc, a fost totodată și a 70-a întâlnire (sper să nu greșesc....) a blogerilor din Timișoara, abia a 2-a mea și doi ani de Curtea Berarilor la Fabrică. Concediul de iarnă a început cât se poate de bine! J
Looking forward to 2015!

Un comentariu:

  1. Tot am zis ca scriu si eu, dar n-am apucat. :))
    Am pus si eu poza la loc de cinste.

    RăspundețiȘtergere