joi, 17 iulie 2014

Belgia - ziua 2

Ziua 2 în Belgia a început cu o bere. Glumesc, desigur. A început cu o cafea lungă americană, că doar suntem în Belgia. Și cum era duminică, deci zi de relax și leneveală, prietenii mei m-au dus la Spa, sau mai degrabă în Spa, că era oraș și nu baltă de aia de pui arome și te relaxezi. Deci, câțiva zeci de km și la Spa cu noi.

Aici, un fel de Mamaia. Mi s-a părut foarte turistic orășelul, sau stațiune ce e, un foarte mișto hotel care are terasa fix în vârful dealului (minunat), un mic orășel de joacă pentru copii cu tot ce-ți trece prin cap, loc de plâns cum l-au numit prietenii mei. Noroc că băiețelul dormea că nu a văzut nebunia din jurul lui. Mulți turiști, frumos loc!Ce e interesant la acest Spa este cazinoul. Fondat în 1763, cazinoul din Spa este cel mai vechi din lume! Și este impunător! Dar nu ne-am oprit...

Am mers în schimb pe malul unui lac unde am degustat o preabună bere belgiană brună și, pentru prima dată în viața noastră, am mâncat scoici. Nu zic nici bleah,  nici delicios. Am mâncat că am zis că nu părăsesc Belgia fără să gust scoici. A urmat o bine meritată plimbare pe malul lacului, într-o oază incredibilă de verdeață și liniște. De menționat că a fost prima și singura zi în care am putut să iau pe mine pantaloni scurți. E de luat în calcul dacă mergeți în Belgia: vara noastră de 30 grade +, nu e și vara lor. Vara lor  a fost de maxim 18 cât am stat eu acolo...
putin ingandurata de dimineata. sau infrigurata

ahh, ce buna e...

les moules

oaza

 To be continued

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu