duminică, 15 septembrie 2013

Loto

Azi am pus la Loto. Pentru a 2-a oara in viata. 2 bilete.
Acum, ce as face daca as castiga? Bine, putin probabil, dar hai sa zicem, ca doar de aceea am si pus, sa castig. Aud multa lume ca imediat si-ar da demisia. Eu nu as face-o. Din doua motive: 1-imi place jobul, 2- mi se pare aiurea. Sigur mi-as lua un concediu prelungit sa vad putin lumea asta, am cateva destinatii pe care le-as vizita si doar Loto poate face asta realitate. I-am promis cuiva (nu spun cine) ca ii dau jumatate din premiul meu. Ma voi tine de cuvant, sa isi faca viata asa cum ii doreste sufletelul.
Bun, deci am ramas cu jumatate din cat am castigat. Nu mi-as luat alta masina, mi-am finaliza casa, si in rest, jur ca habar n-am. Nu-mi ramane decat sa castig si asta sa fie cea mai pare problema a vietii mele: ce fac cu banii...?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu