miercuri, 17 iunie 2015

Cum m-am îndrăgostit de Institutul Cultural Francez

Că sunt fan al Institutului Cultural Francez și al fetelor de acolo (Delia și Ingrid) cred că știți deja. Mi se întâmplă, deseori, să prind drag de oameni, acțiuni, cauze, evenimente, fără să știu foarte exact de ce. Despre cazul de față v-am mai povestit aici pe blog, deci nu mai detaliez.

Weekendul tocmai încheiat mi-a întărit convingerea că  am ales bine de cine să-mi placă. (da, mai dau și greș...). La Street Delivery am apucat să stau mai mult de vorbă cu fetele și am aflat o sumedenie de lucruri interesante despre Institut, am fost plimbată prin minunata și răcoroasa lor grădină. Clădirea e impresionantă, am și aflat povești legate de Ceușescu și de vremuri de mult apuse.

Pentru cine nu e la curent cu activitatea Institutului Cultural Frncez, îl rog eu tare să fie cu ochii pe pagina lor de Facebook. Sunt așa de multe evenimente minunate încât e trist rău să le ratați. Eu regret că nu voi ajunge la Zilele Filmului de Umor Francez (sper că am zis bine), evenimentul e exact de ziua mea și voi fi puțin plecată din localitate. Ce e și mai interesant e că au un excelent card numit Confluența Culturilor, care costă foarte foarte puțin pentru câte beneficii are. Și ca să vedeți că nu vorbesc prostii, Delia, Ingrid, cum procedăm cu cardul? Îl vreau neaparat și îl vreau luna aceasta J Cu el aveți acces la toți partenerii culturali, să tot fie vreo 40-50, muzee, teatru, librării, e zău o treabă foarte interesantă. De multe ori ne plângem că nu se face nimic bun pentru populație, ei uite se mai și face. Da, v-ați prins, sunt fan Institutul Cultural Francez!


Și în încheiere, vreau să le asigur încă o dată pe fete că, așa cum am spus în prima zi de Street Delivery, mă ofer voluntar pe viață la toate evenimentele organizate! All you have to do is let me know. Frumos ar fi fost să vă spun pe limba franceză, dar cu regret spun că nu știu. Iertare! Dar poate vin la cursurile voastre J



poze: Facebook Institutul Cultural Francez

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu