marți, 9 iunie 2015

Cel mai frumos weekend!

Vă spuneam în descrierea din partea dreaptă, categoria despre mine, că beau bere rar și doar cu gașca. Așa și este și nu prea. Explic imediat.

Weekendul care tocmai a trecut a fost unul din cele mai reușite (dacă nu cel mai reușit) din acest an. Pentru mine a început de mult că am fost în concediu, dar hai că nu vă necăjesc tare. Practic, am început distracția de joi și am continuat-o fără încetare până duminică.
Am fost, așa cum am anunțat cu surle și trâmbițe, la un super festival. Zic super pentru că mi-a plăcut mie foarte tare, nu neaparat trebuie să fie așa pentru toată lumea. Muzica mea preferată e de departe folk, deci 3 zile de folk, prieteni, bere și aer liber este mai mult decât excelent. E ceea ce aș numi perfect! Absolut perfect!

Concluziile mele după 3 zile:

-          Prietenii sunt cel mai bun ”lucru” pe care îl poate avea un om
-          Muzica live sună divin tolănită în paie
-          Un om și o chitară e tot ce trebuie pentru a mă cuceri definitiv
-          Un om și o chitară fac cea mai frumoasă muzică
-          Berea rece pe soare merge de minune
-          Pot să beau mult mai multă bere decât m-aș fi așteptat


Si ceea ce probabil începe să devină motto-ul vieții mele: N-ai nevoie de foarte multe ca să fii fericit, e de-ajuns o mână de prieteni, în asfințit/ N-ai nevoie de foarte multe ca să fii fericit, e de-ajuns un cântec, de-ajuns și puțin infinit! :)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu