joi, 17 aprilie 2014

Cred că sunt din altă lume

Nu înţeleg oamenii care îşi pozează mâncarea. Deci mă tot uit şi mă tot minunez şi nici chinuită nu pot să înţeleg de ce, de ce, de ceeee, lumea îşi pozează micul dejun şi mi-l arată mie, dacă merge la şaorma musai să pună poza să văd că e cu de toate, iar dacă a preparat ceva, trebuie să  arate toţi paşii pe care i-a făcut. Acuma, dacă omul are blog culinar foarte justificată alegerea, dar dacă nu are? Eu mă tot întreb poate cineva îmi şi spune: care e farmecul să îţi pui poze cu mancare pe reţelele sociale? Şi nu-i înţeleg nici pe ăia care dau Like, dar mă rog...


P.S Pentru prietenii care-şi pozează mâncarea, cât şi pentru cei care apreciază această activitate, să nu fie cu supărare. Fata doar întreabă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu