joi, 6 martie 2014

Cum poți fi singur într-o mare de prieteni

Mie îmi place să ies. Mult. Zilnic. La suc, la cafea, la film,  plimbări,  drumeții, să ies, să văd lume, să stau cu prietenii, să râdem, să povestim. Prieteni am. Destui ( e tare frumos cuvântul ăsta, destul de mulți, destul  de puțini...cu dublu înțeles). Unii cu care vorbesc zilnic, alții cărora le scriu săptămânal, alții ocazionali, alții apropiați, dar chiar dacă vorbim doar la câteva săptămâni parcă era ieri, alții lipiți de sufletul meu.

Sunt încăpățânată și înțeleg greu. Cine a avut de-a face cu mine știe. Io-s fată bună așa, dar pricep greu și nu îmi convin multe, sunt pretențioasă și cu toane. Dar am și părți bune. Ok, deviez de la subiect.

Prieteni. Nu-mi place nici să-i sun, nici să le scriu pe Facebook, eu sunt de aia de preferă cafeneaua din centru și banca din parc, să văd omul, să îmi zâmbească, să mă privească în ochi. Asta nu poate nici la telefon, nici pe net. Din păcate și poate ăsta e unul din cele mai mari regrete ale mele, asta se întâmplă rar. Prea rar. E tot mai puțin timp de cafele, de plimbări, de concedii. Același oraș, dar cumva, nu ne facem timp. Sunt 7 zile pe săptămână, dar alergăm după prea multe și atunci, trebuie să ierarhizezi. Și, normal , lași mai la urmă pe cel care se presupune că înțelege. Și uite așa, întâlnirile sunt tot mai rare. Nu știu voi, dar eu parcă aș vrea des. E mai bine des. ”Nu am timp” la mine nu a prea ținut niciodată. Întotdeauna este timp, trebuie doar să vrei.

Sunt sigură că am supărat prieteni deși nici unul nu mi-a reproșat. Sunt prieteni care m-au supărat, alții mult, alții puțin, alții o dată, alții mai des, dar toate trec. Că dacă mama și prietenii nu te înțeleg...

Până una alta, aștept să vină ziua mea. Nu mai am mult, vreo 4  luni ... Atunci știu că îi văd pe toți, poate nu deodată, dar pe rând, bifez o întâlnire cu toți.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu